sobota, 2 lutego 2013

Dylemat

Mam dylemat czy usunąć tego bloga czy nie. Z jednej strony prawie NIKT tu nie zagląda pomimo 48 obserwatorów, a z drugiej chciałabym mieć pamiątką, kiedy przypomni mi się za kilka lat o blogu i będę mogła poczytać co codziennie robiłam, co lubiłam itp. Ale zanim go usunę muszę to przemyśleć. Nie chce nic robić na spontana, a później tego żałować :x
Umówiłam się z przyjaciółką i takim jednym(długa historia), że jutro pójdziemy do kościoła. I raczej idziemy. A no i idzie jeszcze z nami moja druga 'przyjaciółka'. Tak ! Wzięłam to w cudzysłów (wiem Zuza że to czytasz!). Nie wiem czy mogę nazwać to 'przyjaźnią', chodź spędziłam z nią całe wakacje, lubimy się, ciągle ze sobą przebywamy i większość o sobie wiemy, to co do niej coś napisze to ona zaraz, że mam jakieś sapy i się obraża -.- Już mnie to powoli wkurza :/ 
 Dzisiaj przyszła do mnie Zuza i napisałyśmy ciąg dalszy przygody Tezeusza na polski. Jak skończyłyśmy pośpiewałyśmy chwile na karaokeparty.com i na ising.pl, a później porobiłyśmy sobie zdjęcia na na których wyglądamy jak byśmy wyszły z psychiatryka :)

19 komentarzy:

  1. Cóż ja bym nie usuwała. Jeśli sądzisz że nikt tu nie zagląda to znaczy że coś trzeba poprawić :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie usuwaj go.
    Są lepsze i gorsze chwile.
    Dasz radę.
    Zobaczysz że jeszcze dużo osób będzie cię czytać

    OdpowiedzUsuń
  3. wejdź na mojego bloga i to porównaj . u mnie 3 razy mniej obserwatorów . jakoś nie rezygnuję.
    /KOCHAMCIE.<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie usuwaj ! Zawsze są te wzloty, wystarczy poczekać :) cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sprawie odnowenia mojego bloga, czy mogłabyś dać mi swój e-mail? Mój to : rubinowewino@gmai.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Napewno jakoś się jeszcze wybijesz :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie usuwaj go!!!
    Zabraniam!
    Masz swietnego bloga!
    Pozdrawiam i zapraszam o siebie :*!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie usuwaj przeciez sporo ludzi tu zagląda nie ma co, bloga prowadzisz też dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. NIE USUWAJ!
    naprawdę masz świetnego bloga c;
    prowadź go dalej ;)


    OdpowiedzUsuń
  10. zostaw tego bloga! :) mi też mało co kto komentuje, ale lubię to co robię, interesuje mnie to i prowadzę go dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje zdanie jest takie, że nie powinnaś usuwać bloga dlatego że mało kto go czyta. Bloga powinnaś pisać sama dla siebie, a nie dla kogoś. Ale to już Twoja decyzja.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie usuwaj, nie warto ! Bardzo fajnie piszesz i masz śliczne fotki !
    Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za obserwowanie :) Również obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję i liczę na to samo
    bulion-pamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nie usuwaj potem będziesz żałować :)
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodkiee zdjęcia ;33... I nie usuwaaj będe częstwo tu zaglądać ;3

    OdpowiedzUsuń

♥ Jesteś-skomentuj. Będę bardzo wdzięczna.
♥ Jeśli zaobserwujesz na pewno się odwdzięczę.
♥ Nie wstawiaj linku w komentarzu, za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.


Każdy komentarz wywołuje u mnie uśmiech na twarzy :)