wtorek, 5 lutego 2013

Jestem zła

Cześć. Lubie takie dni jak dzisiejszy. Luzy, bo nauczyciele przez całą lekcje wystawiają oceny. Grr.. jestem bardzo wkurzona, bo nie mogę wysłać żadnej wiadomości na fb -.- Ciągle jakiś błąd wyskakuje. Zaraz chyba uderzę pięściom w monitor !!!
Właśnie jestem w trakcie robienia lekcji. Muszę pouczyć się z biologii, bo pani może jutro pytać. No i muszę jeszcze ogarnąć streszczenie 'Zemsty', bo mam na jutro, a nawet książki nie wypożyczyłam. W sumie byliśmy na tym w teatrze, ale pierwszą połowę przedstawienia przespałam i obudziłam się dopiero na przerwę i nic nie pamiętam.


A! I chciałabym Wam pokazać talent 16-latka mieszkającego w moim mieście : TU

16 komentarzy:

  1. szkoda kompa;) fejs w koncu zacznie dzialac ;)))

    jutro u mnie startuje konkurs w którym do wygrania będą bony na buty:)) zapraszam już dziś ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam, że na zemście też byłam w teatrze;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. ja teraz mam Hobbita xd robisz nagłówki ? *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę czytać Krzyżaków, ale kompletnie mi to nie idzie ;< .
    Rzeczywiście utalentowany chłopak : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny problem z facebook'iem :p
    Też byłam kiedyś na 'Zemście' ale praktycznie nic nie pamiętam O.o
    Tylko coś o jakieś kobiecie, która nie chciała pracować.. czy coś.. pamięć mam dobrą ale krótką ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Taa facebook często szwankuje -,-. No to powodzenia w nauce dzisiaj ! :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zemstę już omawiałam w szkole, nawet robiliśmy inscenizację:) zapraszam: http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ZEMSTA *.*
    Wam dopiero oceny wystawiają? My dziś oficjalnie zaczęliśmy drugie półrocze..

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia :) My już zaczęliśmy drugie półrocze.
    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeeeej, nie lubię tej Zemsty. Najgorsze że może być na testach gimnazjalnych. :/

    OdpowiedzUsuń
  11. zemsta, to nie jest taka zła książka - przynajmniej streszczenie jest krótkie. :)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ej Zemsta to jedna z najfajniejszych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie omawiam tą książkę i jeśli chcesz streszczenie i opinnie to wejdz tu http://oliilui.blogspot.com/2013/01/aleksander-fredo-zemsta-ll.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Teatr jako najlepsze miejsce na drzemkę <3
    Powodzenia w nauce ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Grr nienawidzę Zemsty. Ostatnio polonistka nam puściła film to cała klasa poszła w kimę :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

♥ Jesteś-skomentuj. Będę bardzo wdzięczna.
♥ Jeśli zaobserwujesz na pewno się odwdzięczę.
♥ Nie wstawiaj linku w komentarzu, za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.


Każdy komentarz wywołuje u mnie uśmiech na twarzy :)