sobota, 12 stycznia 2013

START!

   no więc tak. jest godzina 1:25 , a ja właśnie wpadłam na pomysł aby założyć kolejnego bloga :). 

(to bodajże mój 3 blog, więc nie wiem czy będę go systematycznie prowadzić. mój zapał przy powstawaniu bloga jes ogromny, a później coraz rzadziej chce mi się tu zaglądać. na końcu w ogóle zapominam o istnieniu takiego czegoś jak 'blog'.) 

   może postanowiłam od nowa zacząć moją działalność z tą stronką, ponieważ zaczęły się ferie i wolny czas chcę zapełnić pisaniem tu tego co mi wpadnie do głowy. na prawdę nie mam pojęcia -.-
   w sumie to już chwile po 12 zaczęłam myśleć o nazwie . dlaczego taka, a nie inna ? nie wiem . przeczuwam, że na pewno będzie jakiś wpis związany właśnie z nazwą :*.na górnym pasku zakładek myślę że znajdzie się takie coś jak: 'o mnie','najważniejsi','photoblog'.

Opisuję swoje życie, swoją codzienność. Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie. :)


myślę, że spodoba wam się mój blog. zapraszam !


łapcie moje zdjęcie :*.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Jesteś-skomentuj. Będę bardzo wdzięczna.
♥ Jeśli zaobserwujesz na pewno się odwdzięczę.
♥ Nie wstawiaj linku w komentarzu, za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.


Każdy komentarz wywołuje u mnie uśmiech na twarzy :)