wtorek, 15 stycznia 2013

Spacerek

No więc dzisiaj wstałam bardzo wcześnie, bo o 11, a normalnie wstaje o 15 :) Troch ogarnęłam bloga, fejsbuka, fotobloga i o 15:30 poszłam na spacer z Zuzanną :* Chwile pochodziłyśmy po okolicy, a później cofnęłyśmy się po saneczki i poszłyśmy na górkę. ^^ Ojojoj , wszystko mnie boli . Stwierdziłam, że ziemia strasznie przyciąga moją pupe! Potem spotkałyśmy chłopaków i patrzyłyśmy jak grają w kosza i ręczną  na śniegu (?). No i na koniec oczywiście musieli zabrać mi sanki i uciec z nimi -.- Grrr.. nie lubie ich ! Zamarzłam na tym dworzu , palce u rąk i stóp najbardziej !
Teraz zajadam się pizzą zrobioną przez mamusie. Mniammi... *__*

Kurcze piszę to notke 3 raz , bo ciągle mi sie usuwa ! :/ 



 Taka tam sesja z bombką. :*


I JAK PODOBA SIĘ NAGŁÓWEK ?

7 komentarzy:

  1. zostawmikawałekpizzynajutro-pomagałamkroićpieczarki.zgórydziędziędzięki. :*
    / a ja ich wręcz uwielbiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ... ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sesja w bombce;3

    Obserwuję! ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega podoba mi się sesja, bardzo ciekawy pomysł :3
    A oddali chociaż sanki ? :D
    I przez Ciebie mam ochotę na pizzę, haha.
    Nie no blog świetny, zaobserwuję. Wpadniesz ? http://ingenuity-charm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, oddali :)
      no pizza była mniam :D

      Usuń
    2. może i oddali , ale zażyczyli sobie od nas 30 zł na jednego .:D
      i tak im nie damy ...:3

      Usuń
  5. świetny nagłówek i bloog również :33 mraał ,zazdroszczę pizzy ,ale ja miałam spaghetti :3
    obserwuję i liczę na rewanż :33 http://amazinglifebyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Jesteś-skomentuj. Będę bardzo wdzięczna.
♥ Jeśli zaobserwujesz na pewno się odwdzięczę.
♥ Nie wstawiaj linku w komentarzu, za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.


Każdy komentarz wywołuje u mnie uśmiech na twarzy :)